СТВОРЕННЯ ЯКІСНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА Є ПРІОРИТЕТОМ НУШ, - ЗАСТУПНИК МІНІСТРА ПАВЛО ХОБЗЕЙ
![](https://27105a0d67.cbaul-cdnwnd.com/7fb78db30e57ca3fd6ce5d77f9f6e2f6/200000008-ec8b7ed85e/5a27b762d8878418919184.jpg?ph=27105a0d67)
«Сьогодні перед нами стоїть назвичайно важливе і відповільне завдання - виховати нове покоління українців, для якого інклюзія стане частиною світогляду, інклюзія як новий погляд на місце «особливої» дитини в суспільстві», - відзначила Перша Леді України Марина Порошенко.
Під час конференції, зокрема, обговорили додаткові потреби в освітньому процесі ромів, внутрішньо переміщених осіб, дітей з інвалідністю, мігрантів, біженців тощо.
«Інклюзія - це не лише про рівний доступ, а й про якість освітніх та інших соціальних послуг. Коли в школі навчаються різні діти, це автоматично не означає, що дотримано право кожної дитини на освіту. Належна інклюзивна політика в Україні гарантуватиме, що всі діти мають доступ та рівні можливості отримати якісну освіту. Саме тому реформа загальної освіти та реформа інклюзивної освіти є, безумовно, взаємопов'язаними і повинні йти рука об руку, щоб вчителі сприяли інклюзивності та різноманітності в класах так само, як вони мають сприяти здійсненню реформи загальної освіти», - наголошуює виконавчий директор Міжнародного фонду «Відродження» Євген Бистрицький.
«Інклюзивна освіта - це, насамперед, право кожної дитини на отримання якісних освітніх та інших послуг за місцем проживання і, відповідно, обов`язок держави забезпечити їх. Окрім того, інклюзивна освіта має низку переваг для всіх учасників освітнього процесу - дітей, батьків, педагогів і суспільства в цілому. Інклюзивна освіта - це постійний процесс визначення і подолання перешкод для максимально значущої участі всіх в освітньому процесі», - пояснює директорка Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» Наталія Софій.
@ інформація за посиланням