Спеціалісти центру

У нас працюють професійні фахівці і ми використовуємо найновітніші методики освіти.

  • Директор 

Арсеєнко Юлія Сергіївна

Завжди готові вам надати:

  • професійну співпрацю;
  • кваліфіковану підтримку;
  • креативність та творчий підхід до будь-яких питань;
  • готовність відкривати нові горизонти в ділових напрямках;
  • психологічну допомогу. 

Практичний психолог

Литвин Марина Валеріївна

Психолого-педагогічна допомога спрямована на:

  • соціалізацію дітей з особливими освітніми потребами, розвиток їх самостійності та відповідних компетенцій;
  • формування компенсаційних способів діяльності як важливої умови підготовки дітей з особливими освітніми потребами до навчання в дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах;
  • розвиток навичок саморегуляції та саморозвитку дітей з урахуванням наявних знань, умінь і навичок комунікативної діяльності, становлення особистості.
  • За результатами комплексної оцінки фахівці центру визначають напрями, обсяг психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами (для дитини з інвалідністю - з урахуванням індивідуальної програми реабілітації) та забезпечують її надання шляхом проведення індивідуальних і групових занять;
  • надання рекомендацій щодо складання, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами в частині надання психолого-педагогічної допомоги, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних можливостей дитини;
  • забезпечення належних умов для навчання залежно від порушення розвитку дітей з особливими освітніми потребами (доступність приміщень, особливості облаштування робочого місця, використання технічних засобів тощо);
  • інформування батьків (одного з батьків) або законних представників дітей з особливими освітніми потребами про наявність мережі навчальних закладів, реабілітаційних установ системи охорони здоров'я, соціального захисту та громадських об'єднань для підтримки сімей, які виховують таких дітей.
  • Психолого-педагогічна допомога надається дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах, не відвідують навчальні заклади та не отримують відповідної допомоги.

Вчитель-дефектолог

Чагорська Ольга Андріївна

Співпраця з вчителем-дефектологом: 

  • допоможе Вам оцінити ситуацію, що склалася;
  • відзначить, які є відхилення в мовленні, розумінні, спілкуванні;
  • встановить, які сторони мови і психічної діяльності необхідно розвивати і коригувати.

Основні напрямки діяльності :

  • Розвиток мови і інших психічних функцій;
  • Корекція відхилень.

Корекційна робота  з дітьми спрямована на подолання мовних і психофізичних порушень шляхом проведення індивідуальних, підгруппових, фронтальних занять, проведення додаткової логопедичної роботи.


Вчитель-логопед

Ленівцева Неля Сергіївна

Правильна мова - запорука того, що дитина буде гармонійно розвиватися в міру дорослішання. Якщо ж присутні дефекти і порушення мови, це може вплинути як на адекватне спілкування, так і на розширення словникового запасу. Дитина свідомо уникає складних слів, які йому проблематично вимовляти, якщо він не вимовляє ті чи інші звуки. Якщо своєчасно не звернути на цю проблему увагу, то вже в дошкільному віці у малюка можуть з'явитися проблеми з однолітками і невпевненість в собі.

Заняття з вчителем-логопедом спрямовані на:

  • логопедичний масаж (ручний, зондовий, вакуумний);
  • артикуляційні вправи;
  • розвиток дрібної моторики рук;
  • постановка мовного дихання;
  • корекція звуковимови, лексико-граматичної побудови мови;
  • розвиток фонематичного слуху;
  • корекція заїкання;
  • корекція розладів читання й письма.

Вчитель-реабілітолог

Підгорна Яна Григорівна 


Оцінювання фізичного розвитку дитини

  • Моторна недостатність негативно впливає на розвиток усіх систем організму (серцево-судинної, дихальної, шлунково-кишкової, нервово-психічної діяльності) та загалом потребує комплексної допомоги: освітньої та медичної (реабілітаційної). При більшості хвороб у дітей, лікувальна фізкультура є найбільш значимим компонентом лікування, корекції та реабілітації. Наприклад, це відноситься до таких хвороб, як гіпотрофія, рахіт, сколіоз, ДЦП та інших не менш поширених, в цих обставинах заняття лікувальною фізкультурою нормалізує і покращує процеси обміну речовин, запобігає деформації опорно-рухового апарату, відставання в рості і розвитку як фізичному так і психологічному. Важливість фізичної корекції та реабілітації в дитячому віці також обумовлена тим, що тривале захворювання може призвести не тільки до відставання в рості і розвитку, але і до функціональних порушень. Вчасна діагностика і як наслідок розпочаті заняття лікувальною фізкультурою нададуть допомогу уникнути всіх цих неприємностей. 


© 2018 КУ "Інклюзивно-ресурсний центр" КРР. Адреса: 19003, ЧЕРКАСЬКА ОБЛ., МІСТО КАНІВ, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ , БУДИНОК 60 ПОЧТА Адреса: irckaniv@gmail.com
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно!