Спеціалісти центру
У нас працюють професійні фахівці і ми використовуємо найновітніші методики освіти.
- Директор
Арсеєнко Юлія Сергіївна

Завжди готові вам надати:
- професійну співпрацю;
- кваліфіковану підтримку;
- креативність та творчий підхід до будь-яких питань;
- готовність відкривати нові горизонти в ділових напрямках;
- психологічну допомогу.

Практичний психолог
Литвин Марина Валеріївна
Психолого-педагогічна допомога спрямована на:

- соціалізацію дітей
з особливими освітніми потребами, розвиток їх самостійності та відповідних
компетенцій;
- формування
компенсаційних способів діяльності як важливої умови підготовки дітей з
особливими освітніми потребами до навчання в дошкільних, загальноосвітніх та
професійно-технічних навчальних закладах;
- розвиток навичок
саморегуляції та саморозвитку дітей з урахуванням наявних знань, умінь і
навичок комунікативної діяльності, становлення особистості.
- За результатами комплексної
оцінки фахівці центру визначають напрями, обсяг психолого-педагогічної допомоги
дітям з особливими освітніми потребами (для дитини з інвалідністю - з
урахуванням індивідуальної програми реабілітації) та забезпечують її надання
шляхом проведення індивідуальних і групових занять;
- надання
рекомендацій щодо складання, виконання, коригування індивідуальних програм
розвитку дітей з особливими освітніми потребами в частині надання психолого-педагогічної
допомоги, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних
можливостей дитини;
- забезпечення
належних умов для навчання залежно від порушення розвитку дітей з особливими освітніми
потребами (доступність приміщень, особливості облаштування робочого місця,
використання технічних засобів тощо);
- інформування
батьків (одного з батьків) або законних представників дітей з особливими
освітніми потребами про наявність мережі навчальних закладів, реабілітаційних
установ системи охорони здоров'я, соціального захисту та громадських об'єднань
для підтримки сімей, які виховують таких дітей.
- Психолого-педагогічна
допомога надається дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються у дошкільних
та загальноосвітніх навчальних закладах, не відвідують навчальні заклади та не отримують
відповідної допомоги.

Вчитель-дефектолог
Чагорська Ольга Андріївна

Співпраця з вчителем-дефектологом:
- допоможе Вам оцінити ситуацію, що склалася;
- відзначить, які є відхилення в мовленні, розумінні, спілкуванні;
- встановить, які сторони мови і психічної діяльності необхідно розвивати і коригувати.
Основні напрямки діяльності :
- Розвиток мови і інших психічних функцій;
- Корекція відхилень.
Корекційна робота з дітьми спрямована на подолання мовних і психофізичних порушень шляхом проведення індивідуальних, підгруппових, фронтальних занять, проведення додаткової логопедичної роботи.

Вчитель-логопед
Ленівцева Неля Сергіївна

Правильна мова - запорука того, що дитина буде гармонійно розвиватися в міру дорослішання. Якщо ж присутні дефекти і порушення мови, це може вплинути як на адекватне спілкування, так і на розширення словникового запасу. Дитина свідомо уникає складних слів, які йому проблематично вимовляти, якщо він не вимовляє ті чи інші звуки. Якщо своєчасно не звернути на цю проблему увагу, то вже в дошкільному віці у малюка можуть з'явитися проблеми з однолітками і невпевненість в собі.
Заняття з вчителем-логопедом спрямовані на:
- логопедичний масаж (ручний, зондовий, вакуумний);
- артикуляційні вправи;
- розвиток дрібної моторики рук;
- постановка мовного дихання;
- корекція звуковимови, лексико-граматичної побудови мови;
- розвиток фонематичного слуху;
- корекція заїкання;
- корекція розладів читання й письма.
Вчитель-реабілітолог
Куча Олена Сергіївна

Оцінювання фізичного розвитку дитини
- Моторна недостатність негативно впливає на розвиток усіх
систем організму (серцево-судинної, дихальної, шлунково-кишкової,
нервово-психічної діяльності) та загалом потребує комплексної допомоги:
освітньої та медичної (реабілітаційної). При більшості хвороб у дітей, лікувальна фізкультура є найбільш значимим компонентом лікування, корекції та реабілітації. Наприклад, це відноситься до таких хвороб, як гіпотрофія, рахіт, сколіоз, ДЦП та інших не менш поширених, в цих обставинах заняття лікувальною фізкультурою нормалізує і покращує процеси обміну речовин, запобігає деформації опорно-рухового апарату, відставання в рості і розвитку як фізичному так і психологічному. Важливість фізичної корекції та реабілітації в дитячому віці також обумовлена тим, що тривале захворювання може призвести не тільки до відставання в рості і розвитку, але і до функціональних порушень. Вчасна діагностика і як наслідок розпочаті заняття лікувальною фізкультурою нададуть допомогу уникнути всіх цих неприємностей.